Servicii Web Design Brasov
Optimizarea SEO pentru motoarele de cautare este unul din serviciile oferite de o agentie de Web Design Brasov. Nu este suficient ca site-ul sa fie online si sa fie functional. Urmeaza etapa promovarii acestuia. Site-ul va trebui sa se regasesca in primele trei pagini ale rezultatelor cautarii dupa cuvintele cheie alese. Acesta trebuie sa fie afisat pe primele locuri in motoarele de cautare.
Obiectivul principal al serviciilor SEO este stabilirea audientei maxime a site-ul. Concluzia care se desprinde este aceea ca site-ul trebuie sa fie listat in Google pe prima pagina. Continutul site-ului trebuie sa fie unul de calitate. Continutul trebuie sa atraga utilizatorii. In acelasi timp, insa, continutul trebuie sa prezinte relevanta si pentru robotii motoarelor de cautare.
Web Design Brasov
Un proces complet de optimizare, realizat de o agentie Web Design Brasov, presupune parcurgerea concomitenta a mai multor etape. Intai se procedeaza la o analiza SEO. In acesta faza se vor stabili cuvintele cheie. Se vor analiza paginile site-ului. Se va analiza bineinteles si concurenta. Urmatoarea etapa presupune optimizarea in pagina – on page. Se va optimiza codul paginilor web, precum si continutul site-ului.
Urmeaza promovarea pe internet. Aceasta promovare se realizeaza prin campanii Google AdWords si Facebook Ads. Campaniile Google AdWords presupun prezentarea unor reclame sub forma de text pe google. Se pot insera si imagini sau videoclipuri pe alte site-uri vizitate de potentialii clienti. Se creeaza si link-uri de calitate. Site-ul va fi configurat si va fi monitorizat utilizand aplicatiile Google Analytics si Google Search Console. Se vor crea conturi de firma pe principalele retele de socializare: Facebook, Youtube, Instagram. Se vor realiza postari care vor fi afisate pe Facebook.
Web Design Brasov
Aplicatia Google Remarketing se adreseaza vechilor clienti care nu mai viziteaza site-ul web. Agentiile de Web Design Brasov optimizeaza inclusiv campaniile de promovare, in scopul reducerii cheltuielilor. Se analizeaza concurenta existenta pe piata. Se identifica noi oportunitati de dezvoltare. Campaniile de promovare se vor crea fie la nivel local, fie la nivel national, in functie de grupul de utilizatori vizat. Aceste campanii vor fi monitorizate in permanenta. In acest sens se vor genera rapoarte de activitate, care vor fi analizate.